Slanka

Tuva är nu fem månader o jag känner att de e dags att bli av med alla kg. har 12 att gå ner sen är det 4 st till därefter. Så idag är det första dagen med slanka, samma grej som cambridge. och jag känner mig så peppad av detta. så jag började dagen med att gå o lämna nikita i skolan, sen gick jag upp till gymmet o körde 30 minuter på crosstrainern sen vart de ett steppass., så småningom så kommer jag inte orka köra steppassen tanke på att man bara äter 3 påsar om dagen, men ja ska iallefall försöka köra pass så länge de går,,, annars så kommer de att bli crosstrainern, minst 30 minuter, och en jävla massa vatten... känns som att man kommer att fixa de iallefall. what a fuck har man klarat att gå ner 25 kg på egen hand så borde de här vara en pice a cake.. de e ja tycker e jobbigt är detta eviga drickandet på vatten men de lär man sig säkert med.. :) Jag ska faan ner till 58 väger 74 idag så de e ju en del kg som ska bort... men först ska alla graviditeteskilon bort vägde 62 när jag vart gravid så de e första målet,,, 12 kg ibland känns de jävligt långt borta,,,

Kommentarer

Kommentera här inlägget:

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (Bara jag som ser )

URL / Blogg:

Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0