slanka

eftet ett par månader lör vi igång igen! andra gången med slanka nu!

varför jag vill köra detta igen!!!!!
för att jag har 8 kg kvar att gå ner så jag kommer i mina kläder o för att jag börjar må skit igen!!! sjukt att man aldrig kan va nöjd med sig själv!


inte för att jag tror att ja kommet att se likadan ut som jag gjorde innan tuva!

den här gången väger jag 66 kg! och ska ner tilö 57! sen väger jag lika mkt som ja gjorde innanjag vart gravid! om jag nu lyckas att gå ner med slanka för andra gpngen ja då har jag fuskat mig till 20 kg! vad kommer här näst vad ska ja då sitta o må dåligt över! tomma pattar och skrynklig mage!

fattar lixom inte de här med träningen! förr var ja träningssfreak men de blir säkert bättre sen när de öppnar barnpassningen på friskhuset


ska va lite mer duktig på att uppdatera de här med bloggen!

Kommentarer

Kommentera här inlägget:

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (Bara jag som ser )

URL / Blogg:

Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0