Slanka dag 2

ville ställa mig på vågen för skoj skull, visste ju att de skulle hända nått under en natt... men ja hade visst fel. vågen visade 72,9 hur kan de vara möjligt igår vägde jag 73,9 det är ju ett helt kg, Kan de verkligen stämma.. jajaja vi får väl se.. ska försöka att väga mig om en vecka men är man beroende så är man.. :) har väldigt svårt att låta bli. men vill ha kontroll... gårdagen gick kanske bra, tyckte de var jobbigt med allt vattendrickandet. går bättre idag har bara hälften kvar att dricka. så de lär gå bättre ska iväg o träna sen. så då blir de ju en del. idag blir det köra crosstrainern i 30 minuter, motsvarar 400 kalorier som ska brännas bort, efter de ska jag köra ett pass för mage ben.. det här kommer gå galant i can feel it.

Kommentarer

Kommentera här inlägget:

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (Bara jag som ser )

URL / Blogg:

Kommentarer:

Trackback
RSS 2.0